
Automaterialen OPEL ANTARA


Top Auto-onderdelen voor 1 OPEL ANTARA modellen:
Veelgevraagde auto-onderdelencategorieën voor OPEL ANTARA
Cataloog reserveonderdelen OPEL ANTARA
Accessoires online winkel OPEL ANTARA
-
Wieldoppen
-
Autostoelhoezen
-
Automatten
-
Fietsendrager
-
Autostoel
-
Kofferbakmat
-
Autokrik
-
Kentekenplaathouder
De populairste autoonderdelen voor OPEL ANTARA
OPEL ANTARA Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Opel Antara
Opel Antara is de allereerste terreinwagen die is vervaardigd door de fabrikant Opel. De voertuigen worden al sinds 2006 gemaakt. Er zijn 1 jaargang en 1 herstyling van het voertuig uitgebracht. De auto’s worden gemaakt in Zuid-Korea, Mexico en Rusland.
De eerste jaargang van Opel Antara
In 2005 kwam er een prototype van Opel Antara GTC uit op het autosalon van Frankfurt. Het serievoertuig kwam uit op het Parijse autosalon van Parijs in 2006.
De eerste jaargang was in productie van 2006 tot 2011. Er waren 2 koetswerken verkrijgbaar: SUV en bestelauto. De auto viel op door het compacte formaat. De SUV was4 575 mm lang, 1850 mm breed en 1 704 mm hoog. De rotatiecirkel van Opel Antara auto’s was 12,42 m.
Het voertuig was dan compact van buiten, maar de inzittenden hadden veel ruimte en de inhoud van de kofferbak was ook aanzienlijk. De ergonomische stoelen en het duidelijke dashboard maakten het heel comfortabel voor de inzittenden en de chauffeur.
Het antiblokkeringssysteem (ABS) en inrichting voor elektrische stabiliteitscheck (ESC) werden in de basisinrichting verwerkt om het voertuig veiliger te maken. Alle auto’s kregen ook Hill Descent Control (HDC) zodat de wagens heuvelafwaarts niet sneller zouden gaan.
De wagens werden ook uitgerust met een Flex-Fix hulpmiddel, een schuifconnectie voor fietsen tot veertig kilo.
Opel Antara eerste jaargang herstyling
In 2011 werd het Opel Antara type vernieuwd. De vernieuwingen zaten aan de binnenkant en de buitenkant. De voorbumper en achterbumper werden vernieuwd, de lichten werden opnieuw gevormd en het radiatorrooster werd meer van deze tijd gemaakt. Voor de versieringen van het zitgedeelte werden er nieuwe onderdelen aangewend, en er waren ook meer kleuren beschikbaar. Als de achterbank wordt opgeklapt, wordt de kofferbak groter, van 420 l naar 1 420 l. De bijrijdersstoel aan de voorkant werd ook aangepast.
Na de herstyling waren er 4 versies van het Opel Antara type: Enjoy, Cosmo, Cosmo Premium en Cosmo Premium Plus. Voor de vernieuwde auto’s was er een serie aan vermogensunits: vernieuwde motorsystemen die binnen de Euro 5-normen vielen, zodat de auto’s beter zouden werken en beter voor het milieu zouden zijn.
Opel Antara verkocht in verscheidene landen
In bepaalde landen heeft de Opel Antara een andere naam. Op de markt van de Verenigde Staten is het type bekend als Saturn Vue (tot 2008), in Australië heet het Holden Captiva 5, en in Mexico Chevrolet Captiva Sport.

Klantenenquête omtrent OPEL ANTARA
Gemiddelde klantenbeoordeling
/5
uit 1446 beoordelingen
-
Prijs
49 -
Kwaliteit bouw
16 -
Exterieurontwerp
53 -
Bodemvrijheid
32 -
Verflaagkwaliteit
5 -
Binnenzicht
18 -
Zitcomfort
25 -
Ergonomie
24 -
Aanpassing stuur
9 -
Kwaliteit materiaal
38 -
Standaard ingebouwd audiosysteem
26 -
Leesbaarheid dashboard
11 -
Boordcomputer
4 -
Rijbereik
2 -
Bagagecapacitiet
24 -
Comfort achterzetels
11 -
Transformaties interieur
25 -
Klimaatregelingssysteem
23 -
Comfort voorzetels
66 -
Interieurruimte
34 -
Koplampen
11 -
Geluidsisolatie
71 -
Prestatie ophanging
46 -
Stuurreactie
58 -
Handig voor reizen
23 -
Koude start
31 -
Brandstofverbruik
23 -
Olieverbruik
7 -
Autoprestatie
77 -
Remmen
16 -
Feedback besturing
17 -
Versnellingsbak
22 -
Cruise control
3 -
Wegligging
38 -
Manoeuvreerbaarheid
12 -
Efficiëntie beveiligingssysteem
13 -
Onderhoudskost
16 -
Extra ruimten
6 -
Kwaliteit carrosserie
7
Duidelijkheid van het artikel