Koppelingsset ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS)

Complete koppelingsset
ISUZU D-Max 1 (TFR, TFS) 2007

Koppeling, set ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) automodellen
De populairste producten: Complete koppelingsset voertuigen van ISUZU D-Max 1 (TFR, TFS)
Bestselling wisselstukken: Koppelingsset ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis. Een ruim aanbod merkfabrikanten Koppelingskit ISUZU TFR, TFS D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis en andere kwaliteitsonderdelen.
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Koppelingsset voor ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS): wat voor merk is beter?
Onze klanten vinden dat de beste vervangende onderdelen in de productcategorie Koppelingsset voor ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) van de onderstaande merken komen:
- LuK
- SACHS
- VALEO
- RIDEX
Koppelingsset voor ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS): wat is de prijs van dit product?
De prijs van auto-onderdelen in de categorie Koppelingsset voor ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) loopt uiteen van € 117 tot € 772, afhankelijk van de producent en productspecificaties.
Hoe weet ik of de koppeling slecht is of dat het koppelingssysteem van de Isuzu D-Max 1 (TFR, TFS) moet worden gecontroleerd en vervangen om serieuze problemen te voorkomen?
Het is nodig het koppelingssysteem van een ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) te controleren en vervangen als de volgende symptomen optreden:
- De koppeling grijpt te vroeg of te laat aan
- Piepde, klikkende, knarsende, rinkelende, kloppende, huilende en jankende geluiden
- De koppeling slipt
- Het pedaal voelt slap of stijf, functioneert traag of helemaal niet
- Schakelen is moeilijk
- Een brandgeur
- Blijven hangen of slippen van de koppeling
- Niet goede acceleratie
- Het koppelingspedaal trilt als hij wordt losgelaten
- Het koppelingspedaal heeft geen druk
- De auto slaat af als het pedaal wordt ingedruk
Hoeveel kost een nieuwe koppeling van een D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS)?
De prijs voor een nieuwe koppeling van de D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) bedraagt tussen 117.69 en 771.4 €.
Wanneer moet de koppeling vervangen worden bij de ISUZU D-Max 1 (TFR, TFS)?
- De koppeling van een ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) iedere 100 000 - 200 000 km.
- De koppelingsplaat van een D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) iedere 70 000 - 120 000 km.
- De koppelingskabel van een D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) iedere 100 000 km.
Koppelingsset voor de ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS): 2.5; 3.0: specificaties
Koppeling diameter | 225; 240; 250; 275; 280; 300 mm |
Aantal tanden | 24 |
Naaf gewicht | 7.722 kg |
Naaf profiel | 14 x 36mm; 23,1 x 25,6; 25,6 x 24 |
Vertrouwen in online winkelen! U kunt koppelingsset voor de ISUZU D-Max I Flatbed Vrachtwagen / Chassis (TFR, TFS) zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 4,45 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 110 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen