Veren MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) achter en vóór

Spiraalveer
MITSUBISHI L 300 III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) 1994

Veer MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) automodellen
De populairste producten: Spiraalveer voertuigen van MITSUBISHI L 300 III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T )
Bestselling wisselstukken: Veren MITSUBISHI L 300 III Flatbed Vrachtwagen / Chassis. Een ruim aanbod merkfabrikanten Schroefveer MITSUBISHI P1_T L 300 III Flatbed Vrachtwagen / Chassis en andere kwaliteitsonderdelen.

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Veren voor MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ): wat voor merk is beter?
Onze klanten vinden dat de beste vervangende onderdelen in de productcategorie Veren voor MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) van de onderstaande merken komen:
- RIDEX
- MONROE
- RIDEX PLUS
- SACHS
- SKF
Veren voor MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ): wat is de prijs van dit product?
De prijs van auto-onderdelen in de categorie Veren voor MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) loopt uiteen van € 18 tot € 58, afhankelijk van de producent en productspecificaties.
Wat is de levensduur van schokdemperveren voor de Mitsubishi L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T )?
Het vervangen van de spiraalveer moet ongeveer elke 80000 kilometer worden gedaan.
Waarom gaan de schokdemperveren achter + voor bij de L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) kapot?
De reden van een schroefveerbreuk kan een onjuiste montage of onjuiste belasting zijn. Geluiden zijn een aanwijzing voor een gebroken ophangingsveer. Het is gevaarlijk om te blijven rijden met de auto, daarom wordt geadviseerd om de veer te vervangen.
Welke veren kunnen voor de L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ): 2.0; 2.5 worden gebruikt?
Montageplaats: | Achteras; Vooras |
Chassis: | voor voertuigen met standaard chassis |
Lengte [mm]: | 307; 316; 324; 333; 338; 350; 353; 354; 357; 360; 369; 372; 444 |
Diameter [mm]: | 11; 15 |
Aantal windingen: | 11,5, 103; 116; 120; 120, 11,65; 121; 123; 129; 14,25, 117; 14,75, 176; 141; 172; 173, 144; 178, 14,7; 190 |
Gewicht [kg]: | 7,2; 8,8 |
Dikte [mm]: | 1,8; 3,13; 3,43 |
Ontwerp van de veer: | Schroefveer; Schroefveer met constante diameter |
Wat kost een spiraalveer voor de L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T )?
De prijs van schokbrekerveren voor de L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) ligt tussen € 18.82 en € 57.39.
Vertrouwen in online winkelen! U kunt veren voor de MITSUBISHI L300 / Delica III Flatbed Vrachtwagen / Chassis (P1_T ) zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 4,45 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 110 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen