Top Auto-onderdelen 10 SUZUKI CARRY Kasten modellen
Veelgevraagde auto-onderdelencategorieën voor SUZUKI CARRY Kasten
Cataloog reserveonderdelen SUZUKI CARRY Kasten
Accessoires online winkel SUZUKI CARRY Kasten
De populairste autoonderdelen SUZUKI CARRY Kasten
Geweldige promoties van bekende merkfabrikanten onmiddellijk beschikbaar voor 10 modellen van SUZUKI CARRY Kasten. Ons aanbod onderdelencatalogus bevat een geweldige selectie aan auto-onderdelen voor SUZUKI CARRY Kasten van topkwaliteit en – fabrikanten aan gunstige prijzen.
Twijfelt u over één of meer onderdelen voor uw SUZUKI CARRY Kasten? Neem op elk moment contact op met onze vakbekwame klantendienst via verschillende kanalen. Onze werknemers bieden ondersteuning in de keuze van het juiste element, en begeleiden u in het bestel- en betaalproces van al uw SUZUKI CARRY Kasten-benodigdheden.
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC

Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Verkocht door AUTODOC
Waar koop ik SUZUKI CARRY Kasten-onderdelen?
De onderdelencatalogus van AUTODOC biedt een grote selectie Suzuki CARRY Kasten-onderdelen in originele kwaliteit. De prijzen voor deze onderdelen liggen tussen € 1.68 en € 84.06.
AUTODOC-catalogus: Welke onderdelen voor SUZUKI CARRY Kasten zijn beschikbaar?
De populairste OEM-onderdelen voor Suzuki CARRY Kasten in de catalogus zijn van de volgende fabrikanten:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- VALEO
- MANN-FILTER
SUZUKI CARRY Kasten Info over het model – de juiste reserveonderdelen uitkiezen
Suzuki Carry
Men maakte de Suzuki Carry vanaf 1961. De auto’s kwamen in Oezbekistan en Zuid-Korea van de band rollen. In de loop der tijd begon de assemblage in India, Engeland, Taiwan, Indonesië en Japan.
De Suzuki Carry van 1961 tot 2013
De fabricage van de Suzuki Carry FB/FBD pick-up met 2 deuren begon in 1961. Suzuki maakte deze auto’s, maar ze werden als Suzulight verkocht. De reden was om de auto als een K-car weg te zetten, beter bekend onder de naam Light Cars.
De busjes met 3 en 4 deuren kwam vanaf 1964 van de band rollen. Wat opviel aan het design van het exterieur van deze eerste auto’s waren de lampen aan de voorzijde met een ronde vorm, deze zaten in een constructie die rechthoekig was, het radiatorrooster en de plaatsing van de spiegels, deze zaten op de motorkap.
De Suzulight Carry L20 van de 2e generatie toonde men halverwege 1965. De auto had bij de wielen aan de voorzijde ophanging die onafhankelijk was. De pick-up truck met een dak van stof was te koop.
De Suzuki Carry L30 van de 3e generatie maakte men van 1966 tot 1969. De auto’s werden in eerste instantie als een Suzuki verkocht. Men bleef de pick-up trucks met een dak van stof, de Suzuki Carry LH30, nog steeds fabriceren. De pick-up trucks van de Suzuki Carry L31 waren voorzien van zijschotten die men kon opklappen. Het busje met 4 deuren, de Suzuki Carry L30V, kwam in het voorjaar van 1968 op de markt.
Men maakte de 4e generatie van de Suzuki Carry L40 van 1969 tot 1972. Het design was in handen van Giorgetto Giugiaro. De bus was voorzien van 2 zijdeuren. Het karakteristieke aan de buitenzijde van de auto was de korte belijning van de motorkap, deze ging over in de ruit aan de voorzijde. De lampen aan de voorzijde in ronde vorm ruilde men in voor exemplaren in een rechthoekige vorm.
Men maakte van 1972 tot 1976 de bestelbusjes met 5 deuren en pick-ups, beide van de 5e generatie. Ten opzichte van de oudere modellen was de Suzuki Carry L50 voorzien van vernieuwde portieren voorin, deze hadden geen ramen. De lampen aan de voorzijde waren rond. Het nieuwe design van de Suzuki Carry L50VF bestelbusjes kregen aan de zijkanten schuifdeuren.
De Suzuki Carry ST10 was in 1976 de vervanger van de Suzuki Carry L50. De auto werd voorzien van een flinke voorbumper. De pick-up trucks van de Suzuki Carry ST20 hadden een langere wielbasis en kwamen vanaf de herfst van 1976 van de band rollen.
De 7e generatie van de Suzuki Carry ST30/40/90 toonde men in het voorjaar van 1979. De krachtbron bij dit voertuig zat onder de stoelen voorin.
De auto’s van de 8e generatie kwamen van 1985 tot 1991 van de band rollen. Aan de modellen van de pick-ups en de wagons met 5 deuren voegde men bestelbusjes met 5 deuren toe.
In het voorjaar van 1990 onderging het model van de 8e generatie een restyling. Hierdoor veranderde het ontwerp een beetje en installeerde men nieuwe motoren.
De auto van de 9e generatie toonde men in de herfst van 1991. De buitenzijde van de auto viel op door de lampen aan de voorkant die klein en rechthoekig waren.
De assemblage van de modellen van de 10e generatie begon aan het begin van 1999. De vorm van de auto werd gestroomlijnder. De koplampen kregen een nieuw design.
De Suzuki Carry van de elfde generatie
De pick-ups van de 11e generatie kwamen vanaf 2013 van de band rollen. Men maakte modellen die op de achterwielen en op alle 4 de wielen werden aangedreven. Het voertuig kon maximaal met 350 kilo beladen worden.
De Suzuki Carry in de markten van andere landen
De bestelbusjes van de Suzuki Carry kwamen in 1982 op de markt van Japan beschikbaar onder de naam Suzuki Every. De auto’s met een langere wielbasis noemde men Suzuki Elke Landy, en het model puur voor de export, de Suzuki Elke Plus. De auto’s werden verkocht door de Mazda Motor Corporation in Japan onder de naam Autozam Scrum.
De auto kent men in Engeland als de Bedford Rascal, In Frankrijk als de GME Rascal, In Zuid-Korea en wat andere landen als de Daewoo Damas, In Colombia en Venezuele als de Chevrolet Super Carry, in Midden-Amerika als de Chevrolet CMV/CMP, in Australië als de Holden Scurry, in India als de Maruti Omni en de Maruti Versa, in Taiwan als de Ford Pronto, in Indonesië als de Suzuki Futura, de Suzuki Carry Futura en de Mitsubishi Colt T120ss. In een aantal landen waar de auto naar geëxporteerd werd kent men de auto als de Suzuki Super Carry.
SUZUKI CARRY Kasten Tutorial/Stap voor stap gids reparatie en vervanging
Vertrouwen in online winkelen! U kunt auto-onderdelen voor de SUZUKI CARRY zonder opgaaf van reden binnen 200 dagen na aankoop terugzenden en uw geld terugkrijgen. Hoe? Selecteer tijdens het bestelproces gewoon de optie “Veilig bestellen”. De service kost slechts 4,45 €.
AUTODOC zorgt voor u! Elke bestelling boven de 110 € wordt gratis binnen Nederland verzonden.
*Geldt niet voor auto-onderdelen met grote afmetingen